بازی ترسناک مورد انتظار Scorn، همچنان عرضه در پاییز امسال را هدف قرار داده است و بعید به نظر می‌رسد که تاخیری دیگر در راه باشد.

 

استودیوی Ebb Software در به‌روزرسانی ماهانۀ خود حول توسعۀ بازی Scorn، اعلام کرد که این عنوان به خوبی مراحل ساخت را طی می‌کند و در ماه اکتبر سال جاری عرضه خواهد شد. این استودیو انتظار دارد که تا ماه ژوئن، پروسۀ ساخت به پایان برسد و پس از آن، جهان بازی را در قالب ویدیوهای متعدد به نمایش بگذارد.

 

لیوبومیر پکلار (Ljubomir Peklar)، مدیرعامل و کارگردان استودیوی Ebb Software، در بیانیه‌ای گفت:

در طول ماه گذشته، تیم 3D ما مِش‌های ثابت (Static Meshes) را تکمیل و نهایی کرد، بنابراین پروسۀ تولید به خوبی پیش می‌رود و جایی برای نگرانی نیست. آن‌ها [تیم 3D] قصد دارند تا ماه ژوئن همه چیز را تکمیل کنند. در حال حاضر، انیمیشن و VFX تمرکز اصلی ما است و تیم‌های مختلفی را به رفع باگ و اصلاح بیشتر اختصاص داده‌ایم. ما به شکلی تمام عیار آماده می‌شویم تا در ماه اکتبر بازی را عرضه کنیم.

 

پکلار در ادامه به طرفداران و مخاطبین اطمینان داد که در ماه‌های منتهی به عرضه، تریلرهای بیشتری از Scorn دریافت خواهند کرد.

 

بازی Scorn عنوانی در سبک وحشت بقا از دید اول شخص است که در یک دنیای کابوس‌وار و مملوء از اَشکال عجیب و غریب جریان دارد. این بازی بر پایه‌ی ایده‌ی «پرتاب شدن به دنیا» و با الهام از کارهای اچ.آر گایگر (H.R Giger) طراحی شده است. شما باید در این دنیای منزوی و عجیب، مناطق مختلف به هم پیوسته را به صورت غیرخطی کشف کنید. محیط ناآرام در واقع خود شخصیتی دارد و هر مکان شامل مضمون، معما و کاراکتر خاص خود است که در ایجاد جهانی منسجم، جدایی‌ناپذیر هستند. در طول بازی شما مناطق جدیدی را آزاد خواهید کرد و مجموعه‌ای از مهارت‌های گوناگون، سلاح‌ها و آیتم‌های مختلف را به دست خواهید آورد.

 

Scorn در ماه اکتبر سال جاری (مهر/آبان 1401) برای ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد.