کارگردان بازی The Callisto Protocol، گلن اسکوفیلد (Glen Schofield)، می‌گوید که این بازی ترسناک با وجود خطی بودن، محتوای مخفی زیادی را ارائه می‌دهد.

 

طرفداران بازی‌های ترسناک و بقا در ماه‌های آینده بسیار مشغول خواهند بود و عناوین مهمی در این سبک منتشر می‌شوند، از Resident Evil 4 و Dead Space گرفته تا The Last of Us Part 1 و The Callisto Protocol. یکی دیگر از بازی‌هایی که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و با هر نمایش جدید، بهتر و بهتر به نظر می‌رسد، The Callisto Protocol از استودیوی استرایکینگ دیستنس (Striking Distance) است.

 

گلن اسکوفیلد، کارگردان بازی و رئیس استودیو استرایکینگ دیستنس، اخیرا در مصاحبه‌ای با IGN جزئیات جدیدی از بازی را فاش کرده است. یکی از مواردی که او به آن اشاره کرد، طراحی و ساختار بازی است و توضیح داد که اگرچه The Callisto Protocol قرار است یک بازی خطی باشد، اما همچنان محتوای اختیاری و فضای زیادی را برای کاوش ارائه خواهد کرد:

به نوعی با یک بازی خطی طرف هستیم، اما ما به عقب برگشتیم و مسیرهای بتا را برای اکتشاف اضافه کردیم. اگر نمی‌خواهید، مجبور نیستید آن‌ها را انجام دهید، اما چیزهای پنهان زیادی در بازی وجود دارد. در مورد داستان به‌زودی بیشتر خواهید دانست.

 

بازی The Callisto Protocol قرار است در تاریخ 11 آذر 1400 (2 دسامبر 2022) برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S و PC منتشر شود، اگرچه به نظر نمی‌رسد که بازی دارای ارتقای رایگان یا Smart Delivery به نسل نهم باشد. مطمئن شوید که آخرین نمایش گیم‌پلی بازی در Summer Game Fest را مشاهده کرده‌اید.